faster x5

okej, jag lovar. jag ska verkligen bättra mig med bloggandet, har inte alltid tid men ska försöka.
hej i alla fall, vaknade klockan halv åtta idag av att en liten tjej kom in och väckte mig, mysigt att bli väckt av tilde i alla fall än någon mamma som klampar in här och tänder lampan.. tilde sov här inatt för hennes mamma & pappa är på sjukhuset, carita har fått en liten bebis! vi har inte fått veta vad det är än, så man sitter bara och väntar. jag tog tilde till dagis idag , ska kanske hämta henne också :) men mellan det ska jag träffa älskade andreas, men han har inte vaknat ännu! Jag vet varför (a) kan inte ta det här på bloggen ;) men ska hoppa in i duschen nu så fördriver jag lite tid, outfit bild får ni sen! PUSS

osminkad & ofixad erica, tagen nyss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0