<3

jag måste bara få skriva av mig lite..
Det är en kille som är mitt liv, jag tänker på han varenda sekund. Det är han som gör så att jag orkar gå upp på morgonen, det är han som får mig att le, han är min livsglädje. Utan honom finns inte jag. Jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. Första gången när jag såg honom blev jag helt andlös. Både jag och mina bästa kompisar tyckte han var skit snygg. Han sa inte så mycket när vi var hemma hos honom, han var blyg. Vi gick därifrån och han följde med oss till bussen. Vi träffade honom och hans kompisar igen några dagar senare, han var fortfarande lite blyg men när han följde med oss till bussen så frågade om hans nummer, det var en Onsdag. Vi träffades på Torsdagen nästa dag, när jag hade tagit svinsprutan. Vi var ganska blyga, men vi gick ut i regnet, det var mysigt men kallt. När du skulle följa med till bussen så kom första pussen. Jag var så himla lycklig den dagen, jag var så glad! Vi träffades igen på Fredagen, vi kollade på tv med din lillebror. Vi började tåflörta lite, sen var jag tvungen att gå, jag skulle vara sargvakt i eriksdalshallen med innebandy laget. Påväg in till Eriksdalshallen fick jag ett sms där det stod att du älskade mig och att jag var jätte söt. Jag var så glad den kvällen, jag berättade det för min bästavän och hon blev såklart glad för min skull. Dagen efter träffades vi igen. Vi träffades först själva en stund, sen kom Putte, Tommy, Jesper & Evelina hem till mig. Vi satt och höll varandra i handen hela kvällen. Men sen var du tvungen att gå hem och äta så alla följde med. Påvägen hem till dig så skulle vi gå förbi "globen vägen". Vi lyssnade på låten Stjärnan i det blå medans vi gick upp för backen. Vi stannade upp där uppe och bara kramade varandra. Evelina stod med Jesper. Vi gick in till dig och kollade på Paradise Hotel. Tommy & Putte blev så irreterade på mig så dom gick. Sen frågade evelina.
' Erica, är du tillsammans med Andreas? '
' Jag vet inte. '
' Okej, Andreas är du tillsammans med Erica?'
' A det är jag '
' Då måste ju jag va tillsammans med Andreas '
Erica <3 Andres blev det!
Alla minnen med dig är helt underbara, jag blir så lycklig när jag ser dig! Jag vill aldrig vara utan dig. Jag kommer aldrig att släppa dig. Jag älskar dig obeskrivligt mycket Andreas Sebastian Eriksson! <3
Erica <3 Andreas , genom allt ?

Kommentarer
Postat av: Malin

naw, va sött :D

2010-04-14 @ 19:47:32
URL: http://malinpalm.devote.se
Postat av: bästavän

när kommer min kärleksförklaring då ? ;) <3

2010-04-18 @ 22:51:30
Postat av: Jasmine Cookie Brown

Fan gulligt Erica :) <3

2010-04-19 @ 10:49:24
URL: http://jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0