söndag idag, innebär att det är skola imorgon -.-

heeeeeej !
idag va jag ju barnvakt och tilde sötnosen, vi var nere i centrum en stund och där målade några blommor på hennes fötter , så gulligt ;) sen åkte vi hem till mig och då var andreas här , vi lagade köttfärssås för att mamma skulle laga lasagne, köttförssåsen blev bäääst, tack älskling ! nu gör jag ingenting faktiskt , ska nog ta ett bad , vi hörs senare! juste, tog jätte söta bilder på andreas idag, men han höpll på att radera dom, men han gjorde inte det ifall jag lovade att inte lägga ut dom, så ni får två bilder på tilde istället! puss <3

linn gjorde ett halsband till tilde, hahaha!

fina blommor va ? ;)


Kommentarer
Postat av: EmmaVättö

shit vad gulligt ^^

2010-04-09 @ 07:15:50
URL: http://emmavattoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0